SPOLU PRO ZDRAVÍ

Dohoda vzájemného respektu

Táto dohoda neboli pravidla vzájemného respektu popisuje závazky terapeuta vůči klientovi a zároveň očekávání od klienta vůči terapeutovi.

Tato dohoda má za cíl vytvořit prostředí vzájemné důvěry, respektu a spolupráce mezi terapeutem a klientem, které napomáhá efektivnímu a pozitivnímu terapeutickému procesu. 


Dohoda neboli pravidla vzájemného respektu:

Závazky terapeuta:

  1. Mlčenlivost: Terapeut se zavazuje k zachování absolutní mlčenlivosti ohledně veškerých informací týkajících se klienta, jeho zdraví, zvolené terapii, četnosti terapii, jak i informací, které mu klient sdělí během terapeutického sezení. Toto zahrnuje důvěrné informace o klientově zdraví, osobním životě a jakýchkoli dalších citlivých tématech. 

  2. Pravdivost: Terapeut se zavazuje k poskytování pravdivých informací ohledně svých schopností, zkušeností a poskytovaných služeb.

  3. Upřímnost: Terapeut se zavazuje k otevřené a upřímné komunikaci s klientem, včetně sdílení relevantních informací ohledně terapeutického procesu a očekávaných výsledků.

  4. Férovost: Terapeut se zavazuje k poskytování služeb s férovým a spravedlivým přístupem ke všem klientům, bez ohledu na jejich rasu, pohlaví, sexuální orientaci, náboženské přesvědčení nebo jakýkoli jiný identifikační faktor.

  5. Respekt: Terapeut se zavazuje k respektování klientova těla, osobnosti, hranic a individuálních potřeb. Každý klient je oceňován a respektován jako jedinečná osoba.

Očekávání od klienta k terapeutovi:

  1. Pravdivost: Klient se zavazuje k poskytování pravdivých informací ohledně svého zdraví, stavu a potřeb, které jsou důležité pro terapeutický proces.

  2. Upřímnost: Klient se zavazuje k otevřené a upřímné komunikaci s terapeutem ohledně svých pocitů, reakcí a očekávání vůči terapeutickému sezení.

  3. Férovost: Klient se zavazuje k dodržování dohodnutých termínů, platby za poskytnuté služby a dodržování pravidel stanovených v této dohodě.

  4. Respekt: Klient se zavazuje k respektování terapeutových schopností, odbornosti a hranic, a také k respektování ostatních klientů a jejich prostoru v rámci studia.